FANDOM

Turkey Modern countryball

Τουρκίαμπάλα (όπως είναι γνωστή ως το γιγάντιο Κεμπάπ , ή Κεμπάπ ο Μέγας) είναι μια μπάλα χώρα που βρίσκεται ανάμεσα στην Ανατολία, την Ασία, την Ανατολική Θράκη και τη Μέση Ανατολή. Αυτός είναι ο αδελφός του Αζερμπαϊτζάν μπαλα.γραμμη μεταξύ των Ευρωπαίων και των μουσουλμανικων χώρων. Μισεί όταν οι άνθρωποι καλούν όλους τους μουσουλμάνους ως Κεμπάπ. Δίνει το λόγο Τούρκος μπάλες είναι κεμπάπ (Αζερμπαϊτζάνμπάλα ΤΔΒΚ κλπ). Ο ίδιος, μαζί με άλλες μπάλες Turk έχουν ως στόχο να σχηματίζουν Turan, η οποία είναι η ΕΕ των εθνών που χρησιμοποιεί τις γλώσσες στην οικογένεια Ural-Αλταϊκών γλώσσα την οποία διευρύνεται η Ένωση για να εξομαλύνει την Εσθονία, τη Φινλανδία και την Ουγγαρία, την Κορέα και τη Μογγολία μπάλεςμπάλα. Φυσικά για να δημιουργήσουμε το ένδοξμπάλα Turan, Αρμενίαμπάλα, τη Γεωργίαμπάλα και τη Ρωσίαμπάλα πρέπει να αφαιρεθεί, ένας στόχος της Τουρκίαςμπάλα ελπίζει να επιτευχθεί μία ημέρα. Τουρκίαμπάλα ζηλεύει κρυφά Ιράνμπάλα για πυραύλους του και τη συνολική δύναμη στη Μέση Ανατολή, αλλά αποστασιοποιείται μακριά από αυτόν.

Τουρκίαμπάλα συχνά αναφέρεται ως «επιθετικό, ευέξαπτος και θορυβώδες." λόγω των ενεργειών του προς πολλές μπάλες χώρα. Έχει αποδειχθεί ότι έχει μια μαλακή πλευρά και συμπάθεια προς εκείνους που επαινούν για την ιστορία του πολέμου. Χρησιμοποιεί «asdlaskdjfjskghaldgs" όταν γελά. Ποια είναι τυχαία πολτοποίηση την πρώτη ή τη δεύτερη γραμμή με τα γράμματα στο πληκτρολόγιο.

Τουρκίαμπάλα είναι τείνουν να πάρουν εθνικιστικό τόσο πολύ γρήγορα και αυτός είναι ο λόγος που συχνά άλματα επιχειρήματα για το παρελθόν. Αυτό μπορεί να δει σε ό, τι λέει για το Κουρδιστάνμπάλα. Κουρδιστάνμπάλα πρέπει να έχει μια ειδική μνεία εδώ? Τουρκίαμπάλα μισεί Κουρδιστάνμπάλα.

Τουρκίαμπάλα δεν είναι σε ΕΕ, αλλά εξακολουθεί να έχει πόλεων στην Ευρώπη, όπως η Αδριανούπολη, Κιρκλαρέλι, Τεκιρντάγκ. Λόγω αυτού του γεγονότος έχει ένα απόσπασμα εμπορικό σήμα "αισθάνεται καλό για να είναι ευρωπαϊκό!».

οικογένεια

  • γιός: ΤΔΒΚ

Σχέσεις με άλλες χώρες

φίλοι

Αζερμπαϊτζάνμπάλα: οι καλύτεροι φίλοι. Καλούν ο ένας τον άλλον "kardeşim" (qardaşım στο Αζερμπαϊτζάν), το οποίο σημαίνει "ο αδερφός μου". BROTHERS STRONK !!

Νότια Κορέαμπάλα: Μία από τις σπάνιες χώρας δει την Τουρκία καλή (μεγάλη ιστορία)

Αυστραλίαμπάλα και Νέα Ζηλανδίαμπάλα: να έχεις καλή σχέσεις πάνω σε αμοιβαία διχόνοια του Ηνωμένου Βασιλείου μπάλα. Μπάλα

ΕΕ: Γιατί δεν μ 'αγαπάς;

ΤΔΒΚμπάλα: Καλύτερη η Κύπρος και ένδοξο γιο!

ουδέτερος

Γερμανίαμπάλα: Είναι ο λόγος που η Τουρκία δεν μπορεί σε ΕΕ

Καζακστάντούβλο, Κιργιστάνμπάλα, μπάλατου Τουρκμενιστάν, Ουζμπεκιστάν Μπάλα: Είναι από την ίδια οικογένεια, ώστε να είναι Κεμπάπ πάρα πολύ.

Βοσνίαμπάλα: Είχαν (και έχουν) κάποια παρόμοιοι προβλήματα * βήχας * Serbiaball * βήχας * και οι δύο είχαν σοβαρά δυστυχήματα σε ορυχεία κατά το ίδιο έτος. Το γεγονός αυτό καθιστά bith countryballs συμπάθεια ο ένας τον άλλο και έτσι, σχηματίζοντας μια φιλία. Βοσνία Μπάλα ξεκινά μερικές φορές συγκρούσεις σχετικά με τον τρόπο Οθωμανική Ball τους υποδούλωσε αλλά Turkeyball δεν φαίνεται να κάνει κανένα σχόλιο για αυτό.

  Ρωσίαμπάλα: Υποστηρίζει τη Ρωσία μπάλα με κεμπάπ και επιπλέον κεμπάπ και μερικά φρούτα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Σε αντάλλαγμα αγοράζει φυσικό αέριο από αυτόν. Αλλά η Τουρκία μπάλα είναι επίσης μέλος NATOball

ISISball: Το 2014 υπήρξε μια ισχυρισμούς περί «Η Τουρκία και ISIS μπάλα είναι bros", αλλά μετά από αυτές τις ειδήσεις Τουρκία μπάλα στέλνει οπλοστάσιο για την μπάλα στο Ιράκ και NATOball για την απομάκρυνση ISIS. Συρία Ball: Η Τουρκία έκανε πολύ μεγάλη Συρίας κομμάτια. Και ... hmmmm ... Χμμμ ... Αυτό είναι

εχθροί

Ελλάδαμπάλα: Η πιο γενική εχθρού, πάνω από χίλια χρόνια έχουν πολεμάμε ο ένας τον άλλο πέρα ​​από την Κωνσταντινούπολη / Istanbul, που βρίσκονται τώρα στο ΝΑΤΟ μπάλα και υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είναι "φίλοι", αλλά υπάρχει αντιπαλότητα .... Κάνουν σχηματίσουν μια προσωρινή συμμαχία σε ορισμένες περιπτώσεις, όμως.

Αρμενίαμπάλα: Και οι δύο είναι πικρή αντιπάλων εξαιτίας της Γενοκτονίας των Αρμενίων κατά τη διάρκεια και μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Αρμενία μπάλα Αζερμπαϊτζάν μπάλα aswell? ενώ η Τουρκία μπάλα αρνείται τη γενοκτονία που συνέβη. Αρμενία μπάλα είναι επίσης ένας από τους «αλήθεια αντιπάλους" της Τουρκίας μπάλα.

Σερβίαμπάλα: Ο κύριος «Κεμπάπ Remover" εχθρό της Τουρκίας μπάλα. Σερβία μπάλα είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της Τουρκίας μπάλα ακόμα κι αν Turkeyball δεν δίνει ένα ιπτάμενο F * ck και αγνοεί αυτόν. Το ακορντεόν, το χεράκι της Οθωμανικής Μπάλα και οι πρόγονοι των δύο countryballs είναι τα κύρια όπλα της επιχειρηματολογίας τους με τα κόμικς.

ΚουρδιστάνBall: Ποιος; Ω, αυτό αυτονομιστική.

Κύπρο μπάλα: Turkeyball εισέβαλαν και πήρε σχεδόν το μισό από αυτό είναι από πηλό για να δημιουργήσετε TRUNCball οποίο αναγνωρίζει μόνο η Τουρκία μπάλα και τώρα φοβερίζει Κύπρος μπάλα χωρίς τέλος και να λέει «εμείς δεν σας αναγνωρίζουμε".

Crimeaball: ήταν, είναι και θα είναι για πάντα ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΑΠΟ χανάτο !!!!!!!!!!!

Κίναμπάλα: Turkeyball βλέπει την Κίνα μπάλα ως κακοποιός που τρώει πράγματα που δίνουν οι άνθρωποι εφιάλτες. Μισεί επίσης την Κίνα μπάλα εξαιτίας της σύγκρουσης στη Ανατολικό Τουρκεστάν.

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Also on FANDOM

Random Wiki